Ung smilende dame med flytteesker

Info rundt flytting

Er du nyinnflyttet og har OBOS OpenNet som ny leverandør? Eller flytter du ut og lurer på hva du skal gjøre med utstyr og faktura?

Om du flytter inn:

Velkommen! Alt av utstyr skal stå klart i leiligheten til å koble deg på. Ta kontakt med oss ved innflyttting så vi kan oppdatere systemet vårt og gjøre alt klart for deg! 

Sjekk med ditt nye styre hva slags avtale dere har, eller ta kontakt med vår kundeservice enten via mail, kontaktskjema eller telefon 21016150. 

Om du flytter ut:

La alt utstyret bli stående i leiligheten til neste beboer. Informer gjerne vår kundesupport om flytting så vi kan oppdatere listene våre deretter.

 

Kontaktinformasjon:

Kontaktinformasjon:

Det er viktig at vi har riktig kontaktinformasjon på beboerne, så vi kan informere deg om vedlikehold og drift. Oppdatering av kontaktinformasjon kan gjøres via vår nettside, mail eller du kan kontakte oss på telefon 21016150 for hjelp.