Hjelp til faktura

Under finner du svar på de vanligste spørsmålene angående faktura.

Ofte stilte spørsmål om faktura:

Når sendes faktura?

Faktura sendes ut en gang per måned, som oftest i månedens siste uke. 

Har du ikke mottatt faktura?

Da har vi mest sannsynlig feil kontaktinformasjon registrert. Dette kan og være tilfelle om du kun har mottatt purring. 

Om du mottar faktura på mail, sjekk om den kan ha havnet i en annen mappe enn innboksen, for eksempel reklame eller spam.

Ta kontakt med oss så registrerer vi riktig informasjon og sender ut riktig faktura! 

Trenger du utsettelse av faktura?

Om du har behov for utsettelse av faktura ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservice så vi kan finne en god løsning på dette.

Hvordan setter du opp eFaktura?

eFaktura setter du opp i din egen nettbank. Søk opp OBOS OpenNet som tilbyder og opprett avtale. Bruk ditt kundenummer som eFakturareferanse. 

Kundenummeret ditt kan du finne i en egen ramme og med fet skrift i øvre høyre hjørne av din faktura. 

Kontakt oss

Kontakt oss

Om du trenger mer hjelp med faktura, eller hvis ditt spørsmål ikke er nevnt, ta gjerne kontakt med oss via chat, telefon eller e-post!